Sven-Tore Bengtsson

Jobbtitel:
Konsult - undersökningar & kundupplevelser VD
Sociala medier:
LinkedIn

Blogginlägg från Sven-Tore

15 tips för en bättre kundupplevelse för nöjda och lojala kunder

Allt fler börjar tänka till kring hur man ska leverera en kundupplevelse som ger något utöver det vanliga i syfte [...] Läs mer!

10 tips för en bra kundundersökning – del 1 av 2

En kundundersökning är något som de flesta företag bör genomföra för att säkerställa att de gör rätt saker på rätt [...] Läs mer!

Förklaring av Nöjd Kund Index – NKI undersökning

NKI (Nöjd kund index) är ett nyckeltal för att beskriva graden av kundnöjdhet då det gäller hur nöjda kunderna är [...] Läs mer!

Varför göra en medarbetarundersökning

Funderar ni på att genomföra en medarbetarundersökning men är tveksamma till om det är värt investeringen. Då bör du läsa [...] Läs mer!

5 tips för högre medarbetarengagemang

Det är ingen nyhet att medarbetarnas engagemang är en viktig faktor för att driva en framgångsrik verksamhet. Men vad är då [...] Läs mer!

Ett enkätverktyg gör ingen undersökning

Det blir allt vanligare att företag genomför sin egen kundundersökning (eller medarbetarundersökning)med hjälp av enkätverktyg. Det är full naturligt att man [...] Läs mer!